00:00 🔍 Problem: spadki i niezrozumiałe dane z analityki
Dlaczego wykresy i liczby nie wystarczają do zrozumienia zachowań użytkowników?
00:16 🧠 Rozwiązanie: narzędzie, które pokazuje prawdziwe działania
Poznaj sposób, który pozwala zobaczyć, co robią klienci na stronie – w czasie rzeczywistym.
00:20 📈 Jak przełożyć dane na konkretne działania sprzedażowe
Bez zgadywania – tylko decyzje oparte na faktach i zachowaniach użytkowników.
01:52 🛠️ Microsoft Clarity: co to jest i jak działa
Darmowe narzędzie, które UX designerzy kochają.
Zobacz, jak z niego korzystać krok po kroku.
07:02 💡 Wnioski: kiedy Clarity działa najlepiej
Najczęstsze błędy, dobre praktyki i rekomendacje – jak wyciągać maksymalną wartość z Clarity.
Obserwuj:
1. rage clicking,
2. dead clicks,
3. dezorientację,
4. zawahanie
💡 Case study - prawdziwe rezultaty:
✅ Sklep z meblami: +27% konwersji po udostępnieniu galerii zdjęć
✅Sklep z ubraniami: +15% sprzedaży po dodaniu linku do "Bestseller"
✅Kurs online: +12% po wyeksponowaniu programu zamiast sylwetki
✅Księgarnia: +17% po uproszczeniu opcji dostawy
✅Fizjoterapia: +18% wizyt po uproszczeniu języka
🔧 Typy problemów do identyfikacji:
❌ Techniczne: nieklikalne przyciski, zawieszające formularze, problemy mobile
❌ Architektura informacji: trudna nawigacja, skomplikowana ścieżka zakupu
❌ Przekaz: niejasna oferta, zbyt specjalistyczny język
🚀 Praktyczne wskazówki:
Analizuj minimum 50-100 nagrań z każdego źródła ruchu
Użytkownicy z różnych źródeł zachowują się inaczej
Testuj zmiany na małej próbce przed pełnym wdrożeniem
Łącz Clarity z Google Analytics, Senuto i Search Console
🎯 Główne tezy:
➡️70% problemów z konwersją to niewidoczne przeszkody na stronie, nie ceny czy oferta
➡️Microsoft Clarity to darmowe narzędzie pokazujące filmy z zachowań użytkowników
➡️Małe zmiany często przynoszą największe rezultaty w sprzedaży
📊 Kluczowe funkcje Microsoft Clarity:
Mapy ciepła kliknięć:
Pokazują gdzie dokładnie klikają użytkownicy
25% kliknięć trafia w elementy nieklikalne
Zasada ➡️ co wygląda jak przycisk, powinno działać jak przycisk
Mapy przewijania:
Ujawniają jak daleko użytkownicy przewijają stronę
Standard 80/50: najważniejsze info dla 80% użytkowników bez przewijania
Kluczowe elementy nie dalej niż 50% strony
Nagrania sesji:
Filmy pokazujące każdy ruch kursora i kliknięcie10 nagrań sesji > miesiące analizy w Google Analytics
🗓️ Umów Bezpłatną Konsultację 15-minutową
Firmy, z którymi współpracowałam m.in.
Opinie klientów na temat współpracy ze mną
Współpraca z Karoliną w zakresie kreacji i UX jak najbardziej zwróciła nam się po kilku poprawkach
i wysłanych mailach.
Profesjonalne podejście
i umiejętność rozwiązywania problemów sprawiły, że współpraca była efektywna i satysfakcjonująca dla obu stron.
Adam Gierek
Przyjemnie mi się współpracowało
z Panią w zakresie poprawy strony.
Pani zaangażowanie i wiedza przyczyniły się do pomyślnego rezultatu naszej strony.
Jest Pani świetną projektantką, który dba o doświadczenie użytkownika
i klienta na najwyższym poziomie.
Alan Goss
Dobrze przeprowadzony audyt wraz
z raportem podsumowujący rekomendacje.
Pierwsze testy pozytywnie wpłynęły na sklep. Warto również podkreślić,
że jest otwarta na feedback i gotowa
do wspólnego doskonalenia strategii wizualnej czy w zakresie UX Design.
Mateusz Salamon
Seweryn Kuchta
Współpraca z Karoliną i Jakubem rozpoczęła się od strategicznego warsztatu, wspólnie przeszliśmy przez proces głębokiego zrozumienia naszych klientów i zidentyfikowania kluczowych barier w ich decyzjach zakupowych...
...Szybko wdrożyliśmy pierwsze „quick winsy”, które zaczęły realnie pracować na jakość doświadczenia zakupowego i wyniki sklepu, a równolegle ruszyły prace nad nowym widokiem sklepu...
Możesz również zacząć samodzielnie poprawiać konwersję
Zdobądź BEZPŁATNĄ checklistę, która pomoże Ci zrozumieć UX.
W środku znajdziesz praktyczne porady, wskazówki oraz zasoby, które ułatwią Ci rozpoczęcie przygody z poprawą konwersją.
Posłuchaj inne wartościowe odcinki dla siebie
Historie sukcesów, czyli case study
3 kroki by zacząć współpracę
Kontaktujemy się w celu omówienia szczegółów
Otrzymujesz
ofertę i wycenę
Podejmujesz
decyzję o współpracy
Dlaczego warto z nami współpracować?
Wzrost konwersji
Biznesowe podejście
Elastyczna współpraca
Bogate doświadczenie w branży marketingu oraz e-commerce umożliwia spełnianie Twoich celów z dbałością o każdy szczegół.
Nie ograniczam się w działaniach, więc docieram wszędzie tam, gdzie są użytkownicy Twojego projektu lub marki.
Prowadziłam własny e-commerce, miałam do czynienia z różnymi agencjami, nie byłam zadowolona z wyników ich działań.
Audyt, a także strategia działań, mają stopień priorytetu. To ty decydujesz o procesie zmian, więc do badań czy analizy możemy wrócić w każdej chwili.
Piszę MY, bo nie działam sama, dobieram różne osoby do kolektywu, aby móc jak najbardziej zrozumieć i pomóc w Twoim projekcie.
Moje usługi skierowane są głównie do firm,
które chcą pozyskiwać leady lub pragną zoptymalizować swoją konwersję.
Co wyróżnia mnie spośród konkurencji to nie tylko opracowanie strategii, ale także możliwość wdrożenia działań poprzez przekształcenie ich
w zautomatyzowane procesy.
W branży marketingowej i UX obserwowane są obecnie takie trendy jak personalizacja komunikacji, wykorzystanie sztucznej inteligencji oraz rosnące znaczenie analizy danych.
Poznajmy się bliżej
Wybierz dogodny dla siebie termin
Może masz inne pytania lub chcesz porozmawiać o Twoim projekcie to poniżej zapraszam do mojego kalendarza
Dołącz do newslettera
Otrzymaj dokładne metody,
które zastosowaliśmy na swoich klientach
Najczęściej zadawane pytania