Optymalizacja konwersji
w sklepie z ozdobami świątecznymi
Kompleksowe podejście do UX Designu
Przyjrzeliśmy się, jak użytkownicy dodają produkty do koszyków, gdzie napotykają problemy oraz na którym etapie rezygnują z finalizacji zakupu.
Przeprowadziliśmy serię wywiadów z wybranymi klientami, aby lepiej zrozumieć ich potrzeby, oczekiwania i problemy napotkane podczas korzystania z witryny. Otrzymane dane pomogły nam zidentyfikować punkty bólu oraz obszary, które wymagały poprawy.
Wyniki z Google Analytics 4
okres 01.10.23 do 24.12.2023 r. w porównaniu z poprzednim rokiem 01.10.2022 do 24.04.2022 r.
"Polecam Panią Karolinę. Działa szybko i precyzyjnie, nie robiąc przy tym wielkich zmian. Wykazał się doskonałym zrozumieniem potrzeb naszych użytkowników. Po strategii otrzymaliśmy wsparcie wdrożeniowe, które również szybko przebiegło przed sezonem."