Pobierz BEZPŁATNĄ checklistę

Możesz zacząć samodzielnie poprawiać konwersję

Zdobądź BEZPŁATNĄ checklistę, która pomoże Ci zrozumieć UX.

W środku znajdziesz praktyczne porady, wskazówki oraz zasoby, które ułatwią Ci rozpoczęcie przygody z poprawą konwersji.

Piszę MY, bo nie działam sama, dobieram różne osoby do kolektywu, aby móc jak najbardziej zrozumieć i pomóc w Twoim projekcie.


Moje usługi skierowane są głównie do firm,

które chcą pozyskiwać leady lub pragną zoptymalizować swoją konwersję.

Co wyróżnia mnie spośród konkurencji to nie tylko opracowanie strategii, ale także możliwość wdrożenia działań poprzez przekształcenie ich

w zautomatyzowane procesy.

W branży marketingowej i UX obserwowane są obecnie takie trendy jak personalizacja komunikacji, wykorzystanie sztucznej inteligencji oraz rosnące znaczenie analizy danych.

Image
Umów się na spotkanie

Poznajmy się bliżej

Oferta
Realizacje

Z tym mogę Ci pomóc

Badamy, analizujemy oraz projektujemy proste i użyteczne rozwiązania wraz ze strategią wizualną, które wspierają optymalizację konwersji.

✅ Optymalizacja użyteczności projektu
Dopasowanie do potrzeb użytkowników oraz optymalizacja konwersji, by zwiększyć przychody i jednocześnie obniżyć koszty.

✅ Badania użytkowników
Poprzez różne metody, takie jak obserwacje, wywiady, można pozyskać cenne informacje na temat oczekiwań użytkowników oraz identyfikować potencjalne obszary usprawnienia

✅ Doskonalenie procesów obsługi klienta
Analizujemy i optymalizujemy Twoje istniejące procesy obsługi klienta, eliminując zbędne przeszkody i upraszczając interakcje.

✅ Szkolenia, konsultacje i warsztaty
Dla Twoich pracowników, dzięki którym poznają zasady UX i marketing automation oraz możliwości wdrożonych narzędzi.

Co to jest UX czyli User Experience?
UX, czyli User Experience, to termin odnoszący się do doświadczenia użytkownika podczas interakcji z danym produktem, usługą lub systemem.

Obejmuje on wszystkie emocje, odczucia i opinie, jakie użytkownik ma podczas korzystania z danej platformy. UX ma na celu zapewnienie użytkownikowi jak najbardziej satysfakcjonującego i efektywnego doświadczenia, uwzględniając jego potrzeby, oczekiwania i cele.

Dobry UX przekłada się na łatwość nawigacji, intuicyjność interfejsu, szybkość działania oraz pozytywne wrażenia użytkownika.
Co to jest CX czyli Customer Experience?
CX (Customer Experience) to doświadczenie klienta podczas korzystania z produktu lub usługi firmy. Dobry CX przekłada się na lojalność klientów, satysfakcję i sukces biznesowy.

Wprowadzenie strategii CX na projekt jest wartościowe, ponieważ zadowoleni klienci przyciągają nowych klientów, zwiększają lojalność, poprawiają wizerunek marki, pozwalają lepiej zrozumieć potrzeby klientów i pozwalają wyprzedzić konkurencję.

Wprowadzenie strategii CX może przynieść wiele korzyści, dlatego warto inwestować w poprawę doświadczenia klienta. Np. Prowadzenie e-mail marketingu dla Waszej grupy docelowej. 
Jakie korzyści przynosi poprawa UX i CX dla mojej firmy?
Poprawa UX i CX przekłada się na 
➡️zwiększenie konwersji,
➡️satysfakcję klientów,
➡️budowanie lojalności i poprawę wizerunku marki.
Czym różni się User Experience (UX) od Customer Experience (CX)?
UX to doświadczenie użytkownika podczas korzystania z produktu lub usługi, a CX to całościowe doświadczenie klienta związane z interakcjami z firmą np. komunikacja z grupą docelową poprzez e-mail marketing. 
Jak długo trwa proces poprawy UX i CX?
Czas trwania procesu zależy od skali projektu i specyfiki klienta, może to być kilka tygodni do kilku miesięcy. Pierwsze efekty widać już przy pierwszych wdrożeniach, ponieważ wspólnie ustalamy priorytetyzacje działań.
Jakie są koszty związane z usługami poprawy UX i CX?
Koszty są ustalane indywidualnie dla każdego projektu, zależą od zakresu i specyfiki klienta. W ofercie otrzymujesz pakiety godzin na dany okres, np.: 20h na miesiąc przez min. 3 miesiące. W formie 100% przedpłaty każdego pierwszego dnia miesiąca.

Najczęściej zadawane pytania

Wybierz dogodny dla siebie termin

Może masz inne pytania lub chcesz porozmawiać o Twoim projekcie to poniżej zapraszam do mojego kalendarza

Skontaktuj się

Szukasz pomocy z UX? Odezwij się do mnie,

postaram się pomóc. Zwykle odpowiadam w ciągu 24h.

Polityka prywatności

"Bądźmy użyteczni jak Nasze strony".

Icon Icon